A jó IT support olyan, mint a hordozható lyuk

Hordozható lyukVége lenne a fúrógép biznisznek, ha valaki kitalálná, hogy lehetne csomagolni és szállítani a lyukat.

Fúrógépre végül is senkinek sincs szüksége. Amiért fúrógépet veszünk, az a remény, hogy vele pont olyan lyukat tudunk fúrni,
és pont oda, ahova kell.

Az informatikában is néha hasonló remények táplálják a döntéseket.



Azért tesznek meg cégek bizonyos beruházásokat,
azért tartanak rendszergazdát,
vagy azért alkalmaznak több szakembert,
mert azt REMÉLIK,
hogy ettől minden működni fog.

De mi lenne, ha többet nem rendszergazdát lehetne venni,
hanem IT működést?
Egy jól működő IT support éppen ezt a vevői élményt nyújtja.

Nem kell feltűrnöd az ingujjad,
és összepiszkolni a kezed,
nem kell értened az adott szakmunkához,
ezt megkapod a szakértőtől.
Kizárólag az eredményért kell fizetned, nem az eszközért.

Ezt nem várhatod el egy alkalmazottól, vagy szabadúszótól.
Egy alkalmazott jogilag a munkavégzésre köteles,
az elvárt eredmény szállítására nem.
Más képesség kell a napi feladatok elvégzésére
és más tehetség a speciális helyzetekhez.

Egy jó működő IT support éppen az eredményt garantálja.
Szerződéses garanciákkal is.
És nem kerül többe, mint egy új munkatárs felvétele.
És ezért egy egyész csapat specialistát kapsz.

Mit szólnál egy hordozható lyukhoz?
Mit szólnál ha az informatikai rendszereid garantáltan működnének?

Ha van véleményed, oszd meg olvasóinkkal!

Comments

comments

A jó IT support olyan, mint a hordozható lyuk” bejegyzéshez ozzászólás

  1. @Balázs,

    Ennyire jól célzott megfogalmazást nem minden nap találok, nagyon ütős, és nagyon képiesen reprezentálva. Gratula! 😉

    Az szépsége az a dolognak, hogy az “előgyártottLyukra” már régen létezik megoldás, csak másnak hívják, tipli, dübel…

    Természetesen ért(jük)em amiről beszélsz…

    István

    [Válaszolok]

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.