“Az összehangolt vállalat” konferencia

A Te céged vajon zenekarként megállná a helyét?


Meglepve tapasztaltunk egy nyáron készült telefonos felmérés során,
ahol több száz középvállalat vezetőit (ügyvezető, pénzügyi-, értékesítési-, marketing-,
informatikai vezetőket) kérdeztünk legfontosabb megoldandó feladataikról, hogy
90%-ban ugyanazokkal a kihívások szerepelnek a listájuk élén:


Gyorsabban, kevesebb hibával,
a korábbi sablonoktól eltérő módon kell reagálniuk a külső változásokra,
amelyeket leginkább azok érzékelnek, akik kint dolgoznak a “terepen”,
de sokszor ők sem tudják a változás lényegét megfogalmazni.

 

Nem igen van lehetőség a kísérletezgetésre. Minden tévedés ügyfél vesztést, munkahelyek megszűnését eredményezheti. A fenti elvárásnak megfelelni, tehát finoman fogalmazva sem egyszerű. Pedig léteznek módszerek amiket, érdemes egy ilyen helyzetben használni:

  • Vannak módszerek, amelyeket elvileg ismersz, csak le kellene porolni őket, és újra vissza kellene térni hozzájuk.
  • Vannak módszerek, amelyekről ugyan eddig lehet, hogy hallottál, de nem tudtad, hogy érdemes ezeket saját cégednél használni.
  • Vannak módszerek, amik eddig “csillagháborús” megoldásnak tűntek, pedig ma már sokan sikerrel használják őket,
  • És vannak olyan módszerek is, amelyeket eddig nem is ismertél, pedig jól tudnád használni.

Ezeket a módszereket szedtük csokorba, és mutatjuk be az alábbi rendezvényen.

Én is ezekkel a gondokkal küzdök! >>>

Az “Összehangolt vállalat” konferencia


Szimfónikus zenekaraz Abesse Zrt. – Microsoft közös szemináriuma

Várjunk Téged és munkatársaidat
2010. október 6-án, szerdán 9.00-kor
a Microsoft épületben,
1031 Budapest, Graphisoft Park 3.


Ott a helyem! >>>

A rendezvényen olyan kérdésekre kaphatsz választ, illetve konkrét példákat, mint:

  • Hogy alakították át működésüket mások, hogy az alkalmazkodjon a jelenlegi helyzethez?
  • Mi a titka annak, hogy egy cégen belül létrejöjjön az együttműködsből adódó szinergia most, amikor arra a legnagyobb szükség van?
  • Hogy lehet kevesebbet hibázni a napi munkában most, amikor a legjobban büntet ezért a piac?
  • Hogy lehet a napi rutinmunkát a legfrappánsabban támogatni?
  • Hogy lehet az ad-hoc működést a lehető legügyesebben támogatni?
  • Hogy lehet szűkülő IT költségvetésből fejlődést elérni?
  • Mik az üzletet leginkább segítő folyamatok?
  • Melyek azok a tennivalók, amiket automatizálva könnyebb lesz a kollégák élete?

Ez érdekel! Regisztrálok! >>>

 

Egy fair ajánlat


deal_or_no_deal

  • Mi átadunk Neked minden tudást és tapasztalatot az előadások során, ami a szűk időkeretbe belefér és ahhoz kell, hogy Te előre léphess egy összehangolt csoportmunka felé.
  • Te elhozod a saját problémáidat, kérdéseidet, kétségeidet, amit megosztasz velünk és elcseréled ezeket válaszokra és gyors sikert jelentő ötletekre.

 


Így Neked a rendezvény a lehető leghasznosabb lesz, az első lépést pedig már
a helyszínen megteheted!

Akkor profitálhatsz a legtöbbet,
ha kérdéseid, felvetéseid már a regisztráció során elküldöd nekünk.



Ez a minimum! Regisztrálok! >>>

Ne maradj le!


A helyszínen limitált (kb. 40) számú hely lesz, amelyeket az érkezési sorrendben kerülnek feltöltésre. Egyedül régi ügyfeleink élveznek elsőbbséget. Ők a VIP sorba állhatnak, megelőzve a többieket.

Hogy az érkezési sorrendben jó pozíciót szerezz, JELENTKEZZ MOST AZONNAL!


A konferencia során meghívott ügyfeleink megosztják Veled tapasztalataikat, sikereiket, projektjeik tanulságos buktatóit!


Program:

9.00
Érkezés, regisztráció

9.30
Trivialitások, amelyeket a legtöbben mégsem csinálnak jól… (Rónai Balázs – Abesse Zrt.)

Milyen a suszter cipője?
Hogy használjuk mi a mindennapokban azokat az eszközöket,
amelyek használatát ügyfeleinknek is javasoljuk?

Bemutatunk néhányat azokból a módszerekből, amik nálunk és ügyfeleinknél már magától értetődőek, de az egyik új partnerünk legutóbb így reagált rájuk:

“Basszus, hol voltatok eddig?
3 éve szenvedünk ezektől, és közben csak enny a megoldás…
Mikor csináljátok meg ezt nekünk is?”


Nem szeretnék a saját hibámból tanulni! Regisztrálok! >>>

9.50
Az igazi “alkalmazás” az ember! (Hódy Árpád – Microsoft)

Dokumentumok, ajánlatok, szabályzatok, iratok, ad-hoc nyílvántartások, közös munkavégzés…
Mindennapjaink leggyakrabban használt feladatai, amelyek egy csapat életét drasztikusan tudják megkönnyíteni, ha jól csináljuk őket.

Hódy Árpád azt fogja megmutatni, hogy használható ezekre a leggyakoribb feladatokra az Office szerver oldali komponensei és a SharePoint Server 2010 szolgáltatásai.
Hogyan leszek én ettől hatékonyabb?
Hogyan csökken az IT terhelése?
Jó nekem, ha jó nekik?

Kávészünet

Erre kíváncsi vagyok! Regisztrálok! >>>

10.50
Az utcazenésztől a szimfonikus zenekarig (Dr. Valyon József – Abesse Zrt.)
Összehangolt és automatizálható munkafolyamatok kicsiben és nagyban.
Mivel érdemes automatizálni?
Workflow alapok, felhasználói élmények.

Belecsapok! Regisztrálok! >>>

11.40
Mi a gyakorlat? – Meghívott vendégeink
Tapasztalatok, sikerek, buktatók…
…kicsiben és nagyban, egyszerűben és komplexben.
Az azonnali és előzetes felvetések kivesézése.

12.40
Hogyan tudom ezt nulla forintért megvenni?
Várható költségek első blikkre…
Finanszírozás és havidíjas konstrukciók a gyártóktól.

12.55
Kötetlen munkaebéd, konzultáció


Várunk, regisztrálj most! >>>


Upsz! Erről csúnyán lemaradtál… 🙁

“Az összehangolt vállalat” konferencia” bejegyzéshez ozzászólás

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.